onsdag 29 november 2017

1059!! Ska vi tro på det här?

1059 så många inlägg har jag skrivit när detta inlägg postats!! Ska jag kanske försöka anstränga mig lite så att jag kan komma upp i 2000 inlägg 2018. Jag kan ju försöka i alla fall;)!

Kontinuitet är inte ett av mina bästa när det gäller vissa saker här i livet, som typ att blogga nuförtiden, motion och träning av min egen lekamen, att försöka börja extra tidigt på jobbet varje dag, att gå på långpromenad med hundarna innan jobbet (sjukt jobbigt om man ska var extra tidigt där också!) Sluta äta godis och inte dricka vin hela tiden!

Jag är helt enkelt dålig på att få rutin på karaktärsdanande aktiviteter. Oftast så accepterar jag bara att jag är som jag är och känner ingen skuld eller skam över det. Men sen far fan i mig och jag får för mig att jag ska göra allt det där och helst på en och samma gång! Jag är inne i sådan period just nu!

Det springs som fanken  med hundarna på morgonen och jag landar på jobbet tidigt dessutom. Jag äter sjukt nyttigt och försöker VERKLIGEN att avhålla mig från både socker och vin!! Folk omkring mig berömmer mig och tycker att jag är så duktig, vilket är ganska komiskt med tanke på att det här tillståndet brukar vara väldigt snabbt övergående (jag har hållit på i fyra dagar, hihi)
. Jag känner mig själv väl och gör mig inga som helst illusioner utan tänker mest att det är ju bra så länge det varar, typ en vecka!

Snart är jag tillbaka i mitt normaltillstånd igen, det jag beskrev i förra inlägget!!
Tittar efter ett bättre jag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar