onsdag 21 februari 2018

Nöjd

Känner mig rätt nöjd här i soffan denna kväll. En lyckad hoppträning under eftermiddagen, ett glas vin här precis bredvid, fyra dagars ledighet framför mig, varav två uppe i Göteborg! Jag och Bästa Grannen åker till Göteborg Horse Show torsdag till fredag, med hotell och allt! Vardagslyx på hög nivå. Ibland är livet toppen!

Det ska bli skönt med en liten semester just nu! Jag känner mig allmänt sliten, jag har ingen aning om varför, men jag är kroniskt trött, alltså mer kroniskt trött än vanligt! Dagarna går i hundranittio och jag vet inte vart tiden tar vägen? Jag vill inte påstå att jag känner mig stressad men något är det!? Våren kanske? Jag harnågot vagt minne av att denna känsla inte är helt främmande. Det var kanske var likadant förra året, vid den här tiden? Eller så är det bara att jag har mycket att göra? Skit samma från och med i morgon ska jag bara njuta av dagen. Jag ska se på fina hästar, kanske handla något på mässan, äta gott och dricka gott och sen sova i en hotellsäng och det bästa av allt, inta en stadig hotellfrukost på fredag morgon. Hotellfrukost är den enda frukost jag brukar äta! Frukost är ju det viktigaste målet på dagen så det gäller ju att passa på när tillfälle ges! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar