onsdag 24 september 2014

Tittar in!

Precis som några av er där ute så tittar jag också in här lite då och då. Jag ville informera er om att bloggen inte är död utan bara lite vilande! Jag har varit på återbesök med Knatten och vi fortsätter vårat skrittande ett tag till!  Det är inget jätteallvarligt och han kommer tillbaka så småningom men jag tänker det låta ta tid.

Under tiden jag väntar på att Knatten ska kunna ridas fullt ut så har jag börjat rida Musse igen. Jag kommer att ta med honom till Jacob nu en tid framöver för att inte fullständigt tappa allt vad språng i kroppen heter. Jag och Musse har haft ett uppehåll sedan sommaren då jag ju var ganska trött på hästar och ridning och hade fullt upp med att motivera mig att rida mitt eget djur. Nu känner jag trots omständigheterna att jag kanske ändå vill fortsätta med hästar och ridning och då är det ju bra om man kan hålla igång ridmusklerna så att dom inte helt förtvinar.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar