måndag 26 februari 2018

Vardag igen

Efter min minisemester i Göteborg så är jag tillbaka i vardagen igen. Vi hade det kanon, Bästa Grannen och jag där vi fick se mycket fina hästar, ritter och andra inspirerande inslag. Jag blev hur sugen som helst på att sätta igång med träning och tävling nu inför vårsäsongen!

Tyvärr har det passat på att bli så svinkallt så att all inspiration tyvärr frös till is lite grann. Att vara utomhus är nästan helt olidligt här i Skåne när det blåser nordanvind och är några minusgrader. Det förtar något av tjusningen med det som har med hästar och ridning att göra. Jag är glad att det inte är några tävlingar inplanerade till helgen för min kropp hade motsatt sig det å det bestämdaste. Snälla våren kom nu!!

Har jag tur så kommer både våren och släpet samtidigt?? När jag var på mässan i Göteborg snackade jag med dom på Equi- Trek.  Tydligen var mitt släp på väg till Sverige och borde anlända till Skåne inom en inte allt för avlägsen tid nu. Dom kunde inte lova att det blev i slutet av denna veckan men sa att helt säkert så borde det var hos mig om ytterligare en vecka i alla fall. Jag var skeptisk, men vi får väl se. Hur som helst så existerar det i alla fall!! Vilket varit lite oklart tidigare?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar