torsdag 28 juni 2018

Koll på hälsan!

Då var Myran kollad, böjd och klämd på och funnen frisk och kry. Han kan alltså få börja jobba igen när han vilat klart vilket är i slutet på nästa vecka.

Jag hann även att städa bilen i går, vilket var drygt ett år sedan! Jag HATAR att städa bil!! Det är så jävla tråkigt, tyvärr är jag dessutom för snål för att betala för det och då blir det som det blir, att jag städar den ytterst sällan. Ska bara tvätta den också och sedan ska den också in på kontroll. Jag misstänker starkt att den inte kommer att klara "böjprovet" på båda fram och att jag kommer att behöva lägga på nya däck. Inte läge då jag gärna vill ha lite pengar att semestra för.

Detta är en dryg månad rent ekonomiskt har jag insett. Mycket räkningar utöver dom vanliga och så Falsterbo på det!! Men det löser sig säkert på något sätt, det brukar göra det i alla fall;)!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar