fredag 16 januari 2015

Hoppa!!

I dag åker jag med Metallic med till Borelund och hoppar!! Tjoho äntligen lite avbrott i tristessen. Precis som det är avbrott i regnandet, tack och lov. I går funderade jag på att kanske byta hobby till kanotpaddling eller någon annan vattenrelaterad sport! Varför inte dra lite nytta av alla denna nederbörd? Men idag lyser solen, nästan i alla fall och jag tycker inte att det är kul med kanot så jag avvaktar nog med dessa planer.

Knatten har boxvila igen då han fått ytterligare en behandling. Nu är det bara en omgång irap kvar Jag hoppas att jag slipper köra #dentråkigastevägeniskåne på ett bra tag sen, men nu ska vi inte hoppas på för mycket;)! Tack och lov att Knatten gillar sin box och är helt nöjd med att stå där och häcka hela dagarna. I går tror jag dessutom inte att han hade velat vara ute överhuvudtaget, för vem ville det?

I morgon blir det mycket häst. Jag ska skritta Russ, rida Musse och ha hoppträning för Tonåring i Stallet. Känner mig nästan glad, det måste vara solen och den stundande hoppningen som gör det!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar