torsdag 19 juli 2012

Bilder

Jaha då ska vi se här om det går att lägga in lite bilder? Ja se där Knatten i egen hög person!


Jag har inte så många bra bilder för jag glömmer alltid att fota. Det har visserligen blivit bättre sedan kamera infördes i telefonen, men jag glömmer alltid det.

Har funderat på om jag ska ta vissa av inläggen från Hippofaxen och lägga upp här? Är det fusk tro och ska man skriva på bägge ställena eller bara här? Märker att det tar en väldig tid det här med att blogga och tid är ju en bristvara. Förstår att alla är så stressade nuförtiden faktisk. Just nu ligger dotter och sover så då får jag passa på. Hon tycker att jag ägnar allt för mycket tid vid datorn. Ska det inte vara tvärtom?  Jag tror att jag skall berätta om när jag hämtade Knatten, kom tillbaka om en stund så får ni läsa. (Jag förutsätter ju att jag kommer att få mängder med läsare!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar