måndag 23 juli 2012

Inget speciellt

I dag har det inte hänt något speciellt alls faktisk! Jo jag hittade en förbygel som jag ville ha och köpte den, tyvärr fanns det ingen martingal till, så det har jag beställt på nätet. Det gick ju sådär, när jag klickat i allt och beställningen gått iväg, blev jag osäker på om jag beställt rätt färg. När jag skulle logga in för att kolla beställningen, så finns det ingen med det användarnamnet eller lösenordet, händer mig rätt ofta faktiskt. Jaha, då har jag i vanlig ordning knappat in den ganska okända mailadressen hotamil, igen. Gör det väldigt ofta utan att upptäcka det och blir sen skit sur för att jag inte får några mail. Man kan ju tycka att om jag nu ofta gör så här så kunde jag ju kanske kolla lite extra när jag fyller i olika formulär, men nej inte jag inte. Jag får väl fixa det på det gamla uråldriga sättet i  morgon, genom direkt mänsklig kontakt via telefon. Jag gillar det bättre faktiskt, telefon. Mail ska ju vara så bra men det vet jag inte om jag håller med om.

Förbygeln passade i alla fall bra och iklädd denna och nytt schabrak skrittade vi ut med Slipsen och J. Det gick lååååååååångsamt, väldigt långsamt faktiskt. Knatten känns som ett grässtint russ, mycket ovillig att röra sig. Nu blir det till att öka upp havregivan så det blir lite fart i honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar