måndag 1 december 2014

Förmodligen den enda!

Jag är förmodligen den enda i hela hästsverige som inte har tittat på någonting från Friends Arena och Stockholm HS. Eller nu ljög jag nog allt, jag tittade i ca två minuter på dressyren i går på paddan när jag skalade potatis men tröttnade med det samma och stängde av.

Jag har helt enkelt inte klarat av att titta på en enda vackert hoppande häst eller en enda häst i tävlingskondition för den delen. Min egen en gång så vackra välmusklade springare ser numera ut som blandning mellan nedsjunken soffa och mufflonfår! En ganska nedslående syn måste jag säga. Mina dagliga aktiviteter i stallet går ut på att mocka, fylla höpåsar och ta ut Knatten på gången. Dejavu känslan är total, för var det inte exakt detsamma som jag höll på med för nästan precis ett år sedan?? Nedslående!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar