fredag 19 augusti 2016

Trodde jag slutat??

Jag trodde ett tag att jag slutat blogga;)! Jag har ju inte vari inne här på många dagar nu och har övervägt om jag ska lägga ner? Hur som helst så föll andan på att titta in och skriva några rader.

En del har hänt och en del har inte hänt. Jag har fått ändra planer, tänka om och fundera lite. Hästarna mår bra och det gör jag med. Harry har flyttat och ska stå uppstallad på ett annat ställe ett tag. Pinglan har levt rövare i hagen så hon har fått ta det lugnt ett tag. Ingen direkt vila men inget hoppande heller. Tävlingarna i Lund fick strykas för båda hästarna. Så saker och ting  har gjort att lusten att skriva runnit av mig så nu vet ni det.

När allt är på plats så kommer jag nog tillbaka igen, under tiden ha det bäst vi ses när vi ses!!
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar