onsdag 17 januari 2018

Inspiration!!

Jag är så sjukt taggad på att lära mig mer och bli bättre och få inspiration. Jag skulle så gärna vilja gå på någon clinic men kan inte hitta någon här i närheten! Om någon vet något så hojta gärna till!

Under tiden så kollar jag på Youtubeklipp från clinics, tipsfilmer och lyssnar på poddar. I går var jag på Eckermannclinic i köket när jag lagade mat! Sedan tjatar jag på Ryttarprinsessan och frågar henne tusen frågor, eller gnäller för att jag inte fattar;)! Under tiden försöker jag rida Myran bättre, mer noggrant och konsekvent och passa på att ta emot den hjälp jag kan få!

Jag har fått några uppenbarelser och Myran är så jädrans rolig att rida när allt funkar. Det jag saknar just nu är att komma ut och röra på oss. Träningen och grundridningen här hemma går framåt och det känns bra. Vi behöver även ut och röra oss i andra miljöer för att se vad som sitter och vad som det behövs filas på ännu mer. Jag känner mig lite låst just nu utan släp, men den som väntar...... ja ni vet!

Under tiden så får jag väl drömma mig bort på paddan i stället och minnas tiden med Knatten!!
Foto: Ewa Levau


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar