söndag 13 november 2016

Kravlar ur soffan nu!

Dags att återgå till livet igen. Viruset från helvetet har nu släppt sina klor och jag börjar känna mig som en normal människa igen. Jag har legat nergrävd i min soffa hur länge som helst nu då jag har haft ont i halsen, ont i huvudet och ont i kroppen. Jag har sovit, sovit lite till och sovit ännu mer. Jag anade inte att man kunde sova så mycket men det behövdes antar jag. Nu känner jag mig i alla fall någorlunda vaken och mobil igen:)!

Det firar vi med att åka med som ponnymamma på tävling. Frisk luft och hästar är nog den bästa rehabiliteringen för mig! Det verkar till och med som om det ska bli lite sol i dag. Då jag legat begravd under täcken och filtar den senaste tiden så har jag ju inte så mycket att skriva om just nu. Men från och med nästa vecka ska jag skärpa till mig för då kommer nya hästen och med honom förhoppningsvis lite nytt material till bloggen. Dags att vakna nu! 😂😃😂😂



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar