måndag 13 mars 2017

Att klippa eller inte klippa!

Det är frågan?? Jag klippte! 😜 Det blev något lite bättre med utseendet när Piraten blev klippt. Just nu ser dom inte för roliga ut i pälsen, lie skav här och lite utväxt där och så lite grisborst på det! Nu ser han i alla fall friserad ut!!

Nyfrissad med piffade hovar åkte vi till Vellinge och hoppade två 1.20. Två ner i första, vilket ju är mitt paradnummer och som jag helt och hållet tar på mig. Skärpte till mig i andra klassen och endast en pinne åkte ner. Någon gång, om piloten kan hålla samman sig så borde nollorna trilla in. Piraten känns superfräsch och fin och med rätt förutsättningar (jag rider bra) så borde det verkligen inte vara omöjligt. Måste sluta titta bakåt och vika mig i kroppen då vi kommer nära, jag vet inte när jag la mig till med dessa fula ovanor, men det får vara slut på det!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar