onsdag 1 mars 2017

Love Was in The Air

Nej jag och Måns har inte förlovat oss! Om jag nu inte har pengar till en häst så har jag inte det till något bröllop heller😊!

Nej det är Rassel som haft flickbesök under helgen! Efter mycket fixande och trixande fick dom till slut "till det"! Först var lillkillen inte ett dugg intresserad, trots att han hade en mer än villig höglöpande tik mitt framför näsan! Så fort hon gjorde närmanden och bjöd in honom gick han surmulet därifrån utan att så mycket som lukta henne i rumpan?

Vi började fundera på hans läggning? Med tanke på att han annars, mer än gärna, vill idka umgänge med koftor, raggsockar, värmekuddar, katten vi hade och Matheas gamla gosedjur, så tyckte vi det var lite märkligt att en livslevande löptik inte fick igång honom. Vi som här hemma brukar skoja om att han är koftsexuell började på allvar tro att så var nog faktiskt fallet. Men i går så hände det på riktigt! Vi var nog allt lite chockade över att det funkade, Rassel såg ut som ett frågetecken, Flinga ville mest åka hem och jag satt i hallen och försökte hålla mig lugn och farmoderlig!

Nu har Flinga åkt hem och Rassel sitter på fönsterbläcket och undrar vart hon tog vägen. Vi hoppas på att det blir små trasselsuddar om några månader. Håller tummarna!




Jackrasslar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar