torsdag 23 augusti 2012

Blev trött

I går tappade jag lusten att skriva fullständigt, varför? Jag upptäckte att trafiken från någon sida i cyberspace var extra hög, kul tyckte jag och följde länken, skulle jag inte gjort. Väl inne på sidan möts jag av bilder på en mängd underliv! Inte trevligt!! Hur i helskotta har det blivit så? Jag skriver om hästar och det mest utmanande bilder som finns på min sida är, mig veterligen, på Knattens rumpa. Jag kan verkligen inte förstå hur min blogg har hittats på en snusk sida på internet, jag har verkligen inte markandsfört mig där. Nu är jag inte så haj på den här cybervärlden så det kanske finns någon förklaring som är logisk, kan bara inte begripa hur. I vilket fall kändes det väldigt obehagligt!

Nog om detta. I går kom jag äntligen iväg och köpte nya skär till saxen. Nu ska jag bara hitta en tid att klippa russet innan söndag. Jag kan bara inte visa mig med en häst som ser ut som om han gått på lösdrift på antarktisk, för det är ungefär så Knatten ser ut nu. Jag har väldigt svårt för hästar som inte ser propra och välskötta ut. Jag skulle aldrig få för mig att åka iväg på en tävling (eller träning) och se slafsig ut. Som jag brukar säga "Är man inte bra så kan man i alla fall vara snygg!".Utseendefixerad absolut! Inte med mitt eget utseende privat men med hästens och mina ridkläder. Jag bryr mig inte så mycket om märken på utrustning och kläder, men däremot skall det vara helt, rent, välskött och sitta bra. Jag smörjer i princip varje gång efter att jag ridit och det känns helt fel att lämna stallet om jag hängt in utrustningen utan att smörja! Lite tvångigt kanske?


Sjukt sexigt utmanande Knatteben


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar