onsdag 14 augusti 2013

Igång igen

Skrittade ut en runda i regnet i gårkväll, skönt faktiskt jag gillar hösten mucho!! Knatten kändes fin på rakt spår i alla fall och han är inte halt längre, möjligtvis lite ojämn i vänster varv på böjt spår. Om man inte tittat efter ojämnheter så hade nog de flesta inte ens märkt det. Vi håller tummarna och fortsätter att kyla och rida rakt fram ett tag till blir det inte värre så sätter jag igång och rider som vanligt igen för då var det med allra största sannolikhet ett sömtryck eller att han trampat på en sten eller något.

Som det är nu känns det nu så vågar jag kankse tro på att vi kan åka till Grevagården ändå nästa helg. Tyvärr blir ju inte upplägget riktigt som jag tänkt mig innan men det får gå ändå, bara han är bra. Är jag det minsta osäker på att han är fortfarande är dålig så åker jag ju givetvis inte, men jag har börjat hoppas igen i alla fall;)!
Foto: Ewa Levau

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar