måndag 5 augusti 2013

In i gamla rutiner

Ja så har man klarat av sin första jobbdag efter semestern, kontoret var kokhett och jag kunde inte tänka eller fokusera så bra;)! Knatten fick vila då han gått ordentligt hela förra veckan. Jag hade tänkt att både bada och klippa honom men jag orkade faktiskt inte, det var helt enklet för varmt och skulle ta alddeles för lång tid. Jag får göra det senare för det behövs verkligen. För tillfället är Knatten rätt fluffig och puffig i pälsen och han ser ganska varm ut faktiskt.  Det är liksom helt fel temepratur för att vara teddynallehäst just nu! Bilden är från förra året men han ser ut så här nu med!! Detta är Knattens normala sommarpäls, galet!! En av anledningarna till att jag kallar honom för Russet i bland.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar