måndag 19 augusti 2013

Tävling i dagarna tre

Jag vet att jag varit väldigt dålig på att skriva den sista tiden men ibland är det så i livet att man helt enkelt inte hinner med allt man vill. Vi har under helgen haft tävlingar på LCR med många starter. Knatten och jag hoppade en 1.20 på söndagen och hamnade tre utanför placering, en rätt vanlig förestelse har jag märkt!!

Knatten är helt bra igen och vi tror att det var chocken efter skoning och ovanan vid hårt underlag som gjorde att han var öm i hoven. På onsdag förmiddag åker vi till Skövde det ska bli så ghimla roligt, tror jag i alla fall, jag får väl återkomma om det efter helgen.

Jag har ju aldrig varit på meeting innan och har ingen aning om vad jag ska packa eller inte packa, jag har i alla fall fått låna ett skåp av en ponnyfamilj i stallet. Den familjen är bäst!! Nu ska jag bara ha tag på en boxgardin också!! Den här resan kostar mycket ändå utan att behöva köpa en sådan med.

Dressyrryttare och evig funktionär bär runt på Mr B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar