tisdag 14 juni 2016

Sur och trååååååkig

Det är sjukt tråkigt och trist att rida om man inte kan tävla:(! Det anser jag i all fall! Lastningen går med så små myrsteg framåt att man inte ens kan skönja dom! Harry tänker inte stanna i släpet så är det bara! Jag ska inte hålla på med honom då jag känner som jag känner just nu. Jag bara kokar inombords av hur jävla svårt det ska vara!

På söndag åker han ut i en hage och sedan får han står där och tjura bäst han vill ett tag! Det blir två veckors hel vila tror jag (inte från släpet!) Sedan får jag avgöra hur jag ska göra med djuret framöver. Just nu är jag rätt så trött på honom faktiskt!!

Under tiden tänker jag försöka komma iväg och tävla med Smartie, ska in på TDB och kolla vad som finns. Bloggandet blir också lidande av att jag inte kommer iväg, för vad ska jag skriva om?? Att vi gör tempoväxlingar i paddocken?? 

Jag behöver verkligen semester känner jag. Mitt tålamod är i vanliga si så där, nu är det definitivt si! Jag känner mig arg och irriterad mest hela tiden tycker jag. Typiska tecken på att det är dags med sovmorgon, inga tider att behöva passa eller folk att träffa! Men det är två och en halv vecka kvar till semestern så det är bara att bita ihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar