söndag 7 oktober 2012

Inspirerad

I går satt var jag på Breeders och kollade fina fyra-och femåriga hopphästar. Inspirerad åkte jag tillbaka till stallet och hoppade igen, på Knattur.

Jag hade hoppat tidigt på morgonen innan med Lilla Lina för Mr B. Det gick helt ok och hon går bättre och bättre med mig på ryggen. Mr B hjälpte mig med små tips som funkade väldigt bra och som jag skall försöka hålla i minnet. Hon är både lik och olik Knatten på något sätt. Dom påminner lite om varandra till utseende och rörelsmönster men jag tror nog lilla Lina allt har lite mer hopp i sig än Knatt, fast han inte går av för hackor han heller. Hon är lite som Knatten på 25 kg havre skulle man kunna säga. Fina galopper har dom båda två som man bra njuter av!

                                           Lilla Lina hoppar med fint besök i sadeln!

Innan ni säger det, jag vet om att jag är usel på att filma!! Jag kan liksom inte få till det, precis som jag inte heller kan vara tyst så att det alltid kommer med inte så intelligenta kommentarer på filmen. Telefonen ska man ju vända på vilket jag aldrig kommer ihåg det heller. Det framgår kanske inte av filmen men hästen kan hoppa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar