onsdag 31 oktober 2012

Träna, träna, träna

I går gick hoppträningen sådär tycker jag. Jag är för tillfället inte alls nöjd med min ridning och jag grämer mig så för att jag inte kan få till vissa linjer. Jag vet att jag måste släppa det mentalt och gå vidare men det är så svårt att göra det när man är missnöjd med något. I alla fall för mig som kan älta vissa saker. I vilket fall så måste vi träna på den här typen av linjer mer. Visserligen rider vi så här på väldigt många av Mr B träningar så det är ju inget nytt, men jag måste nog analysera och förbättra min ridning här avsevärt annars kan jag nog få en häst som börjar stanna på riktigt, ve och fasa.

Därför har jag begärt att vi skall rida på en bana enbart med denna typ av linjer vid nästa träning!! ska rida för Marco nästa gång så jag hoppas Mr B ger honom min banskiss;)!
                                                               
                                                               
Även om jag för tillfället är missnöjd med mig själv så är det ju ändå sånt här som får en att utvecklas, förhoppningsvis! Visst är det konstigt! Vi fick vår första riktiga placering i helgen men ändå tjatar jag om det som inte gick bra i stället!! Här kommer i alla fall en lyckad runda!!

                                                                         
                                                                       
                          Intressant att jag har skrivit omkoppling i stället för omhoppning!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar