onsdag 28 november 2012

Film från 1.20

Filmen från 1.20, där jag nog glömde att det var en A:0 och missade att svänga där jag tänkt från början. Men det är ju i alla fall på rätt väg att glömma att svänga men komma ihåg hindren. Jag har ju vissa problem att komma ihåg banorna ibland! Jag lyckades även tappa stigbygeln över första hindret, så i svängen  mot tvåan var det lite mycket att hålla reda på, få tag i stibygeln, svänga, få honom rak och framförallt inte låta honom springa brevid hinder nr 2! Men det gick!

Under mina ritter i Sydslätten satt det en mycket liten Mr B på min ena axel och en mycket liten Markku på den andra och visakde instruktioner i mina öron. "Se vägen och håll ihop dina händer" sa Markku, "Se till att han är rak och håll galoppen ur svängen och släpp inte stödet på ytter, led åt höger om det behövs" sa Mr B. Den här gången lyssnade jag på dom bägge framförallt i 1.30 men den har M i sin telefon så den kommer senare. Vi hörs.



2 kommentarer: