måndag 5 november 2012

Inte mycket

Som vanligt har jag inte skrivit i helgen, vet inte varför det blir så? Kanske för att jag sällan öppnar datorn på helgerna eller på grund av ren slöhet? Helgen var tävlingsfri för min del men jag var med Slips och M i lördags. Som vanligt skötte dom sig och som vanligt var det väldans viktigt för  mig och Mr B att fika. När jag inte tävlar själv är fika en av mina favoritsysselsättningar på tävling. Min favorit av tävlingsplatser är Trolleholm! Deras rulltårtor går inte av för hackor. Skabersjös kladdkaka samt sillamacka  mmm!!

När jag själv tävlar kan jag inte alls äta, vilket är ganska nytt för det kunde jag minsann förr om åren. Min teori är att nu tävlar jag högre hinder och då blir jag mer nervös!

Efter tävlingarna åkte jag hem och hoppade Knatten för Marco! Jag fick bygga min bana med problemlinjerna och fick väldigt bra tips på hur jag ska tänka och rida. Jag kom även fram till att jag måste lägga mer krut på att ha en plan för hur jag skall rida banorna, jag har nog slarvat med det! Nu är maten klar, ses i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar