lördag 24 maj 2014

På det igen

Jag har precis skrivit min GameAgenda och den är ganska kort hållen! Den handlar mest om att jag verkligen måste vara uppmärksam, snabb, koncentrerad och vaken så att Russ inta ska dra några pennor med mig! När jag red i dag så skulle jag avsluta passet med att rida över vattenmattan en gång i varje varv. Naturligtvis tvärnitade han ett galoppsprång ut, i bägge varven, vilket var bra på ett sätt. Nu blev jag verkligen påmind om hur noga jag måste vara och att jag inte får släppa på uppmärksamheten och noggrannheten det minsta i morgon! 

Fjantar han till det i morgon med så är det en ny plan som kommer att gälla framöver! Då blir det högfrekvent tävlande på låg höjd så att vi tar oss igenom det här. Vi börjar om från början igen heltenkelt. Jag ska till Grevlunda om två veckor men är inte så väldigt sugen då det är långt att köra och "alla" är där. Man behöver ju inte utmana ödet och rida på ett tjurigt russ inför halva Sveriges ryttarelit. Om jag inte ändrar klasser och åker ner och hoppar låga klasser för att träna på en fin (tittig) bana. Allt hänger på morgondagen helt enkelt! Här kommer lite fler bilder som Meja tagit och som också är rätt så skojiga att skåda! 






4 kommentarer:

  1. Hur gick det för er?? <3 Hoppas verkligen att det gick bra men kanske tål att tänkas på att gå ner i klasserna när det blir knasigt. Jag fattar idag inte att jag hoppade 1.30 förra året, som tur va tänkte jag till i år och håller mig på 1.10 och 1.20 tills det känns grymt bra. Men du vet och känner er bäst själv, det kommer lösa sig <3 Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det handlar bara om att jag ska rida bra;)! Då är det egentligen inga problem!!

      Radera