torsdag 1 maj 2014

Mariaträning

Ska snart ut och koppla på släpet på lånebilen, tack Fina Familjen för att jag får låna mamma Ls bil! Min bil är på Volvo och får ny lack då "någon" repat den!! Vid elva åker jag och M till Maria Gretzer för att träna med med trollen. Knatten börjar kännas riktigt fin att rida, lite loj men fin. Jag har kommit på att han faktiskt hoppar bäst när han inte är så laddad, fast att han är roligare att rida när han är på tårna. I dag får vi se om det är någon skillnad från när vi var hos Maria sist, då lydnaden och ridbarheten inte var på topp. Jag har verkligen försökt att rida som Maria gav råd om och det känns som om det gett resultat. Upp till bevis nu alltså!               

1 kommentar:

  1. Så roligt med träning! Ser framemot inlägg om den :) Var i dina trakter förra helgen- underbart. Nu vill jag till Skåne permanent! Mvh Vera :)

    SvaraRadera