onsdag 28 maj 2014

Segt

Känner mig lite seg och trött men vet inte varför egentligen. Knatten känns fin och tävlingarna gick ju bra till slut. I morgon blir det nog Maria träning vilket kan vara behövligt. I går hoppade jag Musse som vanligt och det gick bra. Jag tränade på att hålla ihop händern och styra med sits och skänkel som jag gjorde i söndags med Knatten.

Sedan skrittade jag ut med Knatten en runda som jag avslutade med lite galopp ute på stora hoppbanan. På söndag tror jag att jag ska åka till Torns för att hopap en 1.10 för att träna mig på den ridning som nu behövs för att Russ ska gå bra och för att få Knatten att bli lite mer avslappnad inne på banan.

Jag fick ett mess från Maxime från Bruno där han meddelade att han hade en namnbricka till sadeln. Just nu rider jag runt med Arnold Assarssons namn på min sadel eftersom jag inte velat ta av brickan för märkenas skull. Jag visste inte om att Maxime skulle fixa en ny bricka till mig så det var ju en glad överaskning:)! Tanken på att jag själv skulle fixa en ny har slagit mig lite då och då men sedan har jag glömt det igen. Det är ju inte precis så att det spelar någon större roll men lite fint kan det ju vara att ha sitt eget namn på sadeln.

Min älskade Bruno!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar