torsdag 23 februari 2017

Fine Pirat

Nu börjar det närma sig seriös försäljning av Piraten och jag har suttit och knåpat lite med annonsen och så. Nu behöver jag bra filmer tyvärr har jag ingen jättebra film på oss då vi hoppar så det måste jag fixa innan dess. Jag har ju min kompis Ewa som är fotograf och hon var bokad till nästa helg när vi skulle tävla i Lund. Nu blir det nog tyvärr inga tävlingar där för oss så jag får försöka knåpa till det på något annat sätt.

I stället för Lund åker vi till Hagahill nästa helg och där kanske vi kan få till någon lite bättre runda på oss. Sedan ska det även tas foton och lite annat. Vi får se hur det går om han säljs snabbt eller om det tar lång tid? Hur det än går så är han en häst som jag verkligen kommer att sakna. I går tränade vi hemma för Fröken Grevie och det gick väldigt bra, mitt självförtroende fick sig en liten knuff uppåt och nu ska jag bara rida likadant till helgen!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar