tisdag 1 juli 2014

Fyra dagar kvar....

Nedräkningen fortsätter. Jag undrar om jag någonsin tidigare har längtat så mycket till semestern som i år? Förmodligen! Just nu är det enormt segt att gå upp på morgonen och ta sig iväg till jobbet. Jag har inga möten inbokade så all tid tillbringas på kontoret och det gör mig oerhört rastlös. Tyvärr har jag inte heller så mycket att skriva ut så jag kan inte bryta stolsittandet mot promenader ner till kopieringsrummet, något jag annars gärna gör.

Jag vill inte sitta på ett kontor jag vill vara ute! Jag vill sitta i solen och dricka kylda drycker och läsa deckare, jag vill gå runt på Falsterbo och göra av med pengar, jag vill boka en sista, sista minuten resa och ta med mig Mathea till sol och hav, jag vill rida, jag kan till och med tänka mig att gräva i trädgården. Jag vill ha SEMESTER NU!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar