fredag 15 augusti 2014

Tankar som gnager

I går var jag iväg och tränade för Jacob Hellström och hade en väldigt bra träning där. Jag tyckte om hans upplägg och hans sätt att träna på och jag hoppas att vi kan få till det så att jag börjar jobba rätt framöver. Tyvärr var jag verkligen inte imponerad över min egen ridning, det är precis som om jag inte har någon som helst kontroll eller styrning över min egen kropp. Jag tänker en sak i huvudet och gör något annat med kroppen. Jag känner mig trög och långsam och min balans är i stort sätt obefintlig. Avståndsbedömning och att räkna galoppsprång finns inte ens på min karta längre. Vad är det som har hänt med mig? Eller hemska tanke har det alltid varit så här utan att jag varit medveten om det?  Hur som helst så ska jag ge det tid och verkligen försöka skärpa mig.

Pony-3.jpg
Lite såhär känns det!!

2 kommentarer:

  1. Med Jacobs hjälp blir det snart bättre. Han är så duktig och inspirerande.

    SvaraRadera