torsdag 18 april 2013

Clinic?

Som jag skrev i förrgår så ska jag rida någon clinic i kväll, jag vet inte riktigt varför eller vad syftet med den är så det återstår ju att se. Personen som skall hålla clinicen heter tydligen Anders Grane och jag har ingen aning om hur han är som tränare eller clinichållare. Clinicen är en del i programmet på Teoriveckan som LCR har den här veckan. Som vanligt har jag noll koll men ställer glatt upp ändå!!Allt jag vet om den här Anders Grane är att han jobbar som lärare på Flyinge och att han brukar vara på samma tävlingar som jag.


I går hade J Russ så jag har ingen uppdate när det gäller våra bravader sedan i tisdags. Just nu sitter jag och funderar på vad katten jag ska ha på mig i kväll.  Nu när det är mellanvärme så det är så svårt att veta vad som är för varmt eller för kallt? Fleece är det för varmt, kortärmat är det för kallt? Vi får väl se hur det blir med kläderna med.

Jag har shoppingförbud igen eller borde i alla fall ha det , så jag ska ju helst inte handla något nytt heller;(! Min garderob är hopplöst tråkig och sliten när det gäller mellanvärme ridkläder!! Jag har snygga för kallt och jag kan nog skrapa ihop något snyggt för varmt men inget där imellan!

Det är mycket vi får se i dag tycker jag!! Återkommer om rapport från clinicen. En suddig dålig, bild på The Big But Team!! Tror jag ska kalla mitt blivande företag för det!!


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar