söndag 14 april 2013

Nöjd men inga poäng!

I går var det premiär för utomhussäsongen och det gick verkligen över all förväntan. Med Knattens skenfärder i åtanke så hade jag vissa farhågor gällande hans beteende när vi skulle tävla utomhus, mer plats mer tid att dra iväg! Men Russ skötte sig väldigt bra och jag hade ganska bra koll på honom båda klasserna men framförallt i 1.20. Vi hade en riktigt fin runda i 1.20 där vi hade ett jättebra flyt hela vägen och där jag faktiskt är riktigt nöjd med min egen ridning.

I 1.15 placerade vi oss och kom nia och 1.20 var  i toppen av dom som inte placerade så jag är nöjd. Det blev ju tyvärr inga poäng till Falsterbo men det är faktiskt inte hela världen. Russ är ju ändå duktig för han är bar sju år och har redan placerat sig i både 1.15, 1.20 och 1.30!! Jag tar helt år mig äran för hans framsteg för jag har faktiskt gjort nästan allting helt själv med honom! Jag tänker nu njuta av att vara nöjd och ser fram mot nästa helg, premiär på gräs och broddning med. Det kan bli spännande!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar