fredag 26 april 2013

Snygga foton!? Vardå

Jag har läst på några bloggar, att för att följa en annan blogg så ville man ha snygga bilder i blogginläggen annars var bloggen ointressant. Det fanns visserligen även andra kriterier för att följa någons blogg som exmpelvis åsikter, träningstips, intressant/roligt innehåll, mm. men det var det här med bilderna jag hakade upp mig på. Varför, ja det kan kanske ni som läser bloggen kan räkna ut själva! Jag har inga snygga bilder alls i min blogg utan bara taskigt tagna mobilbilder, och det läste jag är då inte intressant! Men vad katten ska man göra och framförallt hur gör dom som har dom här snygga bilderna i sina bloggar?

Har dom en fotograf som följer dom vart dom går dygnet runt, eller tar dom en dag och fotar loss så att man har en hel uppsättning stylade proffsbilder att använda sig av. Jag har verkligen ingen fotograf som är mig hack i häl hela tiden! Nu har jag ju en bästa vän som är fotograf så jag kanske ska be henne att följa mig en dag och låta narcissimen få flöda hejvilt, för det behövs ju;)! Vill ni se proffsiga foton på mig och Russ får ni titta i equippe!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar