onsdag 3 april 2013

Lite deppig

Nu i kväll tränade jag bara med Ture och det gick inte så bra till att börja med. Ture och jag hittade inga avstånd och jag kände mig som en påse nötter på hästryggen. Det blev lite bättre när vi hoppade bana senare men jag är nog inne i en liten självförtroende svacka efter helgens "misslyckande". Jag avskyr när jag rider dåligt och jag avskyr när jag känner mig som en dålig ryttare.

Men, men det är bara att kräka av sig och gå vidare. Gör om gör rätt som det så finte heter. Den här helgen är tävlingsfri och det känns väldigt skönt faktiskt. Vi behöver nog ladda om batterierna både Russ och jag. Kanske jag ångrar mig och ni får se filmerna ändå, jag får se. Tanken med bloggen är ju att jag ska vara sanningsenligt och verklighetstrogen och då ska man ju dela med sig av både framgång och motgång. Till helgen ska vi träna för Mr B och då har han någon evighetsbana som vi ska styrketräna på, hoppas jag får tillbaka min ridkänsla igen då!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar