tisdag 30 april 2013

Vårtrött hjärna

Det är lite dåligt med besök här på sidan nuförtiden? Det kan ju bero på att jag inte varit så superaktiv med skrivandet men jag är så fruktansvärt trött i min hjärna på kvällarna. På jobbet går allt i ett ganska högt tempo med mycket möten, utredningar att skriva, telefonsamtal och mail som ska läsas och besvaras, ja sånt man gör på jobbet, men med lite högre tempo än vanligt. Tydligen är det rätt så typiskt för den här tiden i skolans värld. Jag antar att det är för att terminen börjar närma sig sitt slut och att alla blir lite hysteriska då? Hur påverkar det bloggandet då, jo när jag ska blogga så är hjärnan helt tömd och utmattad så skrivandet blir vad det blir. Hoppas ni förstår, jag ska försöka bättra mig! Knatten gillar vårgräset i alla fall!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar