tisdag 23 april 2013

Ursäkta

Torka när det gäller både ämnen och ideér att blogga om för tillfället, därav den dåliga uppdateringen. Jag var visserligen och tävlade i helgen men alla tävlingar börja te sig rätt så lika så det känns som en upprepning att skriva om varje tävling! Detsamma gäller för den vardagliga ridningen så den är inte heller så inspirerande att skriva om! Vi harvar på i samma spår, med samma resultat och med samma ridning och just nu känns det som om jag bara står och stampar på samma ställe! Tråkigt! 

Jag har väl kommit in i en liten svacka igen, dom kommer och går ju som bekant lite då och då och i mitt fall är det snabba kast mellan upp och ner! Det kan gå på några sekunder bara! I kväll blir det ingen hoppning för Knatten ska vila och det ska jag med! På torsdag har vi kvällshoppningar hemma så då tränar vi på dom i stället för i kväll. Sen till helgen är det Ringsjön, om jag nu inte blir struken eftersom jag nog inte har några pengar på TDB!! Just nu är mitt konto rätt så tomt och tommare lär det väl bli eftersom jag ska besiktiga bilen på torsdag!! Jag bävar för vad det kommer att kosta mig!!

Nej nu får jag sluta skriva för så att inte ni också blir sådana negativa surmular som jag är i dag! Haj!

Funny Workplace Ecard: The first five days after the weekend are always the hardest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar