lördag 7 mars 2015

Det bidde ingenting

Det blev varken hjälm eller tävling!! Tävlingen kom jag inte med på och hjälmen orkade jag inte hämta!        

Jag såg verkligen fram mot att tävla och Metallic var hur fin som helst när jag red honom i går! Men nu är ju dom nya reglerna i TR som dom är och då gick det absolut inte att åka någon gräddfil för att komma med, trots att jag var hemmaryttare! Så nu vet jag det, anmäl i tid. Jag var nog i gott sällskap för det var även ryttare som är verkliga hot shots som inte kom med! Det lär nog knorras en del om denna ändring när det gäller reserver och klasdbyten! Vi får väl se! Eller så får både kreti och pleti ligga tidigt på anmälningsknappen i TDB och vid anmälan vara helt hundra på vilka klasser man ska rida! Ni som taktikanmäler för att kunna byta klass sen här kommer straffet!! Vad tycker ni om ändringarna? 

Så här fin hade Metallic kunna vara i dag!! Ja minus dom vita lindorna då!! Men S sa att jag fick tävla en annan gång i stället! Så jag får väl kolla på lite tävlingar. Nu åker jag ut till Russet i skogen i stället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar