fredag 13 mars 2015

Föll till föga

Om jag inte minns helt fel så skrev jag någonting om att jag släppt min utrustningshets?? Jag får väl ta tillbaka det igen för i går hämtade jag min nya hjälm som jag beställde för någon vecka sedan. Visserligen behövde jag en ny hjälm men det finns ju billiga på Hööks att välja. Nu bidde det en OneK Air i stället!! Jag älskar den redan och den sitter som ens smäck på knoppen! Vad tycks!?
 
Ja, ja jag vet inga suddiga mobilbilder. Tyvärr får ni nöja er med det här på bloggen för jag har tyvärr ingen fotograf  klistrad vid baken! Jag äger inte heller någon annan kamera än den som finns i telefonen. Passar det inte finns det ju andra bloggar att följa!
 

3 kommentarer:

  1. Snygg! Jag föredrar underhållande innehåll framför flashiga bilder, antar att det är för att jag är så förbannat intelligent :P :D /G

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående talare! Innehåll med humor och substans är bättre än perfekta bilder. Hjälmen är jättesnygg:-)!

    SvaraRadera