tisdag 10 mars 2015

Tvätta bil

Sitter i den förmodligen segaste biltvätten ever! Nu startar den äntligen! Anledningen till biltvätten är att jag ska lämna in bilen på service! Är det inte djuret som ska servas så är det bilen!! Aldrig blir det några extra slantar över:(!

Ja är förmodligen den sämsta människan i världen på att städa bilen. Jag har faktiskt inte städat den en enda gång sedan jag köpte den för snart fyra år sedan. Därför gick jag upp sex i morse för att i alla fall dra av den absolut värsta skiten. Nu är den så pass ren att jag utan att skämmas kan be om ursäkt för att jag inte hunnit städa bilen när jag lämnar in den! Ren och fin utanpå kommer den dessutom att vara också. Jag unnade Silvia en finaste lyxtvätt med polering och allt!! Så här sitter jag nu!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar