torsdag 27 september 2012

Dissar

Jag avskyr Leos grimma(Leo är Knattens stallkompis)!! Den är helt omöjlig och faktiskt fruktansvärt ful! Den är lite för liten för Leo och så är den liksom lealös och den har ingen som helst struktur. Den är alltid ut och in eller bak och fram och när man ska vända rätt på den trasslar den fullständigt ihop sig. Varje gång jag är stressad när jag ska ta ut Leo och få på honom grimman, så funderar jag på om det inte faktiskt är helt ok att slänga andras saker och byta ut dem, i det här fallet anser jag att det är en god gärning! Dessutom är den knallorange, fult knallorange och Leo är en fux!! Det skär sig och är ingen vacker syn för ögat! Nä jag tror att Leo ska få en ny grimma av mig eller vad tycker ni? Så här såg det ut i morse när jag äntligen lyckades få på den!! Bak och fram! Jag hann/orkade inte ta av den och trassla rätt den för att sedan försöka få på den igen!! Sorry A men din grimma går fet bort!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar