tisdag 7 oktober 2014

Men vad fanken

I dag får jag se om Knatten kommer att stå på tre ben. I går lyckades han i skritt trampa snett på ett jämnt och underlag? Hur är det möjligt. Det knakade till av bara fanken och sedan ville han i två steg inte alls stödja på det högra frambenet!! Sedan gick han visserligen utan problem igen men med tanke på det oerhörda flyt Knatten och jag har för tillfället så talar detta för snarare en igångsättning inom en väldigt lång framtid snarare än inom en närmre framtid! Just nu har jag förbaskat svårt att låta bli och vara gnällig!! Vi får väl se hur benet ser ut i dag och om han är blockhalt?!

Jag kanske ska föröka roa mig med att göra listor över positiva saker!

Saker som är positiva för tillfället:
  1. Jag har inga tävlingskostnader
  2. Jag har inga träningskostnader
  3. Ehh, ehh ehh                                                        
Nej där tog det nog slut!
Foto: Ewa Levau

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar