onsdag 8 oktober 2014

Tråååkigt, jag har så tråååkigt!

Som tur var ser det ut som att Knatten inte lidit några men av sitt snedtramp häromdagen. Fast jag vet ju inte helt säkert heller. Det enda jag vet är att jag får reda på om han fortfarande är klen i sig själv på onsdag nästa vecka. Själv känner jag  mig inte alls på topp jag är inte sjuk men den stora förlamande tröttheten drabbade mig i morse och jag höll på att aldrig ta mig ur sängen. Jag har kommit fram till att det nog är för att jag är så förbaskat uttråkad som gör att jag känner mig så trött.

Ni får faktiskt stå ut med mitt klagande fast jag bestämt mig för att vara positiv. Jag är ju trots allt en person som ser glaset som halvtomt och inte halvfullt. Man ska ju acceptera den man är så då är det väl lika bra och göra det och då får ni också göra det!!





3 kommentarer:

  1. Det är döööden att ha tråkigt, man blir tröttare än tröttast. Jag blir lite korkad och mkt ineffektiv av uttråkning också. Slår man upp citatet "Om du vill ha nåt gjort, be en upptagen person göra det" så är det en bild på mig bredvid. Eller borde vara i alla fall. Håller tummarna för att det blir/är ordning på Knatten. Och du, det är okej att gnälla. Gör man inte det så ruttnar man inifrån.

    SvaraRadera
  2. Tack det värmer i mitt negativa hjärta att få höra att det är ok att gnälla;)!!

    SvaraRadera
  3. Det finns en tredje syn vinkel på det där halva glaset med - Det är varken halvtomt eller halvfullt, Det står fan bara ett halvt glas framför mig och jag undrar varför & tänker ut ett sätt att fylla på.

    :)

    SvaraRadera