tisdag 24 januari 2017

Måndag hela veckan??

Så bidde det en liten svacka i humöret igen. Men det var ju måndag i går så det är inget konstigt direkt. I söndags red jag inte utan hade en pysseldag med Piraten med massagerykt och pedikyr. Sedan satte jag på Piraten repgrimman och så gick vi ut på en liten promenad.

I går red jag ett lite kortare och lugnare pass där Piraten fick gå lång och låg! Det gillade han och han pinnade på rätt bra frustande och med näsan nere marken. Förhoppningsvis hinner jag till stallet i dag så att jag hinner skritta ut en runda innan mörkret faller. Sedan åker vi till Jacob på onsdag och blir drillade i hoppning. En helt vanlig vecka alltså! Inga tävlingar denna helg så det blir förhoppningsvis mycket vägarbete som kan genomföras då!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar