tisdag 31 januari 2017

Ett tag sedan, igen

Det har varit lite stiltje här på bloggen då inspirationen har varit ner på noll. Jag vet inte om det är vädret som gör det, allmän trötthet eller bara att jag är lite svag i mig själv som ger dessa formsvackor? Som den psykolog jag är borde jag kanske sätta mig ner och analysera mig själv. Nu är jag tyvärr inte den typen av psykolog som tycker att det är roligt att analysera mig själv eller andra heller för den delen, så det kommer nog inte att hända. Jag är som jag är, mitt humör går upp och ner som en berg- och dalbana med ganska tvära kast! Just nu är jag i en dal men det är dags att ta sig upp ur den igen.

Tävling igen i helgen så det gäller att samla ihop sig till dess. Förr veckan var det en mellanvecka för Piraten då han fick gå på lite halvfart. Han fick massage och skrittades mest ut förutom på onsdagen då vi var hos Jacob. I går red vi bommar i ridhuset. Det måste jag göra mer frekvent. Är det något jag är kass på så är det att räkna galoppsprång. Jag måste jobba med mig själv mer här så det är något jag verkligen ska lägga in varje vecka. Det har varit väldigt dåligt med det det sista året och det märks.

Ja det var väl allt för den här gången?? Vi hörs!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar