tisdag 28 maj 2013

Jahaja

Vad ska man skriva om i dag då! Mina stallaktiviteter har dom senaste dagarna bestått av mockning och inte mycket mer än så! Knatten har fått ta det lugnt i några dagar och i dag hade J honom. I morgon är det dags att ta tag i motionen av djuret igen! Tack och lov för skrittmaskinen som kan döva ens samvete!

Jag funderar på om jag ska skriva ett inlägg om något jag tycker och tänker men det är helt tomt på både tyckande och tänkande. Jag kanske kan skriva ett inspirerande och roligt inlägg, men det tar stopp då jag inte kan komma på något som helst humoristiskt att plita ner. Något elakt då, kommer inte på något sådant heller och det beror inte på att jag är någon god människa!!

Så tyvärr vi får helt enkelt vänta in min hjärna´!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar