fredag 17 maj 2013

Nästan klar

I år flyttade vi in i sexan jag och Russ! Han verkade trivas där men så har han ju stått där tidigare. Jag blev nästan klar med allt i går men gud vilken tid alltid tar att flytta och jag blir lika förvånad varje gång! Jag fick tvättat allt och nu är alla vintertäcken rena och nerpackade. Alla benskydd och chabrak är också rena och fina. Nu ska jag bara hitta ett bra sätt att organisera allt på. Dessutom fick jag rensat ut en del, men det var mindre äv vad jag trodde. Jag börjar bli riktigt bra på att slänga saker faktiskt.

J red honom i går och det var enligt henne det värsta passet någonsin. Knuttan var definitivt tillbaka och den här gången deesutom dräktig med två ardennerföl, det hade känts så i alla fall! Knatten hade i princip inte velat gå ett steg. Bådar ju gott inför helgens tävling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar