tisdag 21 maj 2013

Lite skamsen

Jag känner mig lite skamsen för jag lastade russet, körde till tävlingen på Torns, gick ur bilen, det började ösregna, jag strök mig och åkte hem! Till mitt försvar ska det sägas att jag faktiskt väldigt sällan ellern aldrig brukar stryka nmig på grund av regn, men i söndags så vräkte det verkligen ner och jag inte hade med mig några regnkläder till varken mig eller hästen! I stället så åkte vi hem och hoppade serie och åtta hemma i ridhuset.

Jag hoppas att det inte rgenar till helgen men då åker jag och tävlar ändå fast med lite bättre utrustning till både mig och häst. Debuten i 1.35 skjuter jag på och troligen även debuten i 1.40. Som M säger, vi har ju ingen brådska, Knatten är ju faktiskt i rätt så bra i fas med var han ska befinna sig tävlingsmässigt. Vi behöver några fler 1.30 i kroppen i år innan vi tar steget till de större klasserna. Skynda långsamt som man säger!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar