fredag 24 maj 2013

Måste skaffa regnkläder

Ännu en tidig morgon, kl är nu 04.54! Jag hade inte behövt gå upp förrän om en timme men jag vaknade av att jag hade kramp i benet och sedan kunde jag inte somna om. I dag bär det av till Trolleholm på tävling. Turen med vädret är definitivt slut för jag möttes av en grå blöt värld när jag tittade ut genom fönstret. Jag måste skaffa mig ordentliga regnkläder!! Min regnutrustning är lite halvtaskig så jag får väl räkna med att bli blöt! Jag får köra med varianten ombyte och har packat ner lika mycket kläder som om det var minus grader ute!

I dag ska vi rida 1.20 och 1.30! Är tyvärr inte jättepeppad men det beror nog på den tidiga timmen och regnet! Funderar på om jag ska knoppa eller inte knoppa?? Jag är urusel på att knoppa, men har börjat lära mig. Det tar därför en evighet att få till dom där bollarna och resultatet är minst sagt varierat! Svåra frågor så här på morgonkvisten. Sparar troligen knopparna till en annan gång!

Återkommer med resultat senare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar