onsdag 18 december 2013

Fokusprofil ifylld!

Nu har jag fyllt i min fokusprofil och i em får jag se vart mitt fokus ligger någonstans. Det var lite svåra frågor i formuläret och jag fick tänka till lite här och där. Det ska bli spännande och se vart det landar någonstans. Efter att jag fyllt i formuläret var jag ju tvungen att googla vad det var jag hade fyllt i, jag hade googlat det innan också men inte så grundligt då jag ville vara hyfsat ovetande. Jag hittade lite information om hur dessa profiler kan se ut och lite vad dom innebär. Med den informationen tillsammans med hur jag upplever mig själv så tog jag fram en egen liten profil, i morgon tänkte jag se hur bra den stämmer eller inte stämmer med den profil som kommer att komma fram uifrån de frågor jag besvarat. Har jag någorlunda självkännedom tro? Facit får vi i morgon! Färgerna på bilderna här nedan symboliserar olika typer av fokus man kan ha, mer än så tänker jag inte berätta;)!





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar