tisdag 10 december 2013

Lite fix och ett möte som nu blir av!

I går fick Knatten "vila" eftersom han skulle fixa tänderna och vaccineras! Tänkte att det var lika bra att passa på nu när han ändå bara skrittas. Så nu är han fix och färdig inför nästa år! För en gångs skull var jag ute i god  tid med vaccinationen. Varje år är det annars likadant, när det börjar bli dags så har jag det i bakhuvudet och vet på ett ungefär när det ska ske. När jag sedan väl kollar upp det ordentligt i passet visar det sig oftast att det skall ske dagen efter, typ. Vilket innebär lätt panik och telefonterror av min vaccinationsveterinär. Som tur är så brukar hon kunna komma förbi så att det blir inom ramen för tiden, men det är alltid på håret. Man lär av sina misstag, not!! Men nu har vi synkat med M så då kan ju hon hålla reda på tiden i stället:)!

I eftermiddag ska jag på ett spännande möte, jag har nämnt det här innan men jag tänker hålla på vad det är för möte tills jag varit där! Men jag hoppas att det ska ge mig en knuff framåt mot mina mål i framtiden. Jag berättar mer senare!

Ja det var allt för den här gången, vi ses senare!!


2 kommentarer:

  1. Jag borde väl inte säga det här då, för det är ju inte något bra för en tidsoptimist att veta, men man får faktiskt gå tre veckor över tiden med vacc. Vilket räddade mig sist...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen hit Trasselkvast! Det hade jag ingen aning om tack för tipset! Fast som du säger kanske inte så bra för mig att veta;)!! Men det är nog ändå lika bra att vara i tid för jag kan tänka mig att det på tävling ändå kan bli problem om man inte varit ute i god tid!! Nu har jag synkat det med min nogranna vän så då håller hon ju reda på tiden, mycket fiffigt tänkt av mig tycker jag!

      Radera