måndag 7 april 2014

Lotta och jag;)!!

Jag såg precis förhandsvisningen för nästa avsnitt i Ryttareliten där Charlotte får en lektion i mentalridning för Andy Swärd, ni kan se det här om ni inte kan vänta till i morgon. Jag har själv för inte så längesedan haft en sådan lektion med Andy som ni kan läsa om här.
Nu får ni alltså se och kanske höra mer om hur det går till när Andy har mental träning med ryttare. Måste säga att jag känner mig lite extra glad eftersom jag har samma mentala coach som vissa av ryttarna i Ryttareliten!! Andy är riktigt bra att jobba med och en väldigt trevlig person som inger förtroende. Knatten håller med mig för han gillade Andy direkt när han fått hälsa på honom.

Jag har nästan gjort färdigt hela mitt träningpaket för den här gången. Jag har ett möte kvar och det är på en tävling. Om jag själv får välja vill jag gärna att det ska vara på en av de lite större tävlingarna jag ska på i vår eller vid debut i högre klass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar